Längesedan

Det är längesedan jag skrev nu, internetuppkopplingen har klöddat när jag väl haft tiden att sätta mig här och det fungerar inte att skriva via min mobil :( märkligt men sant.
 
 
Det har nu snart gått 9 veckor sen jag blev opererad och i förra veckan i onsdags blev jag opererad för inflammerad blindtarm..
Haft mer ont efter den op än efter gbp op...
Och drabbats av diarreer också så nu fokuserar jag bara på att få i mig tillräcklig vätska..
För uttorkning är lättare nu efter en gbp...
 
 
Annars funkar det okej med maten osv, jag testar att äta det som serveras, vissa ggr går det utmärt medan andra blir jag lite illamående eller får lite ont i magen och får vila en 20-30 min sen är det bra igen, inte fått en riktig dumping än och det är jag glad för.. men det kommer att komma ngon gång det är jag ganska säker på ..
 
 
Men likadant det var med min depression är det nu med denna opn...
De jag trodde skulle finnas där i vått och torrt har dragit sig tillbaka likt förhuden på ....
 
Och de jag inte alls hade skänkt en tanke på att de kanske skulle bry sig och finnas är just de som finns..
Vad liknar det?
Känner man sin omgivning så pass dåligt?
 
 
Vet att det varit mkt fokus på maten och mattider för min del men det är en stor livsstilsförändring jag håller på med.
Jag är ändå människa, jag kan umgås, jag kan äta osv bara det att det kräver lite mer planering och längre tid och jag kan inte kränga som förr men det är mitt val för min hälsa och mitt liv..
 
 
 
nu ska jag sova lite för att få lite krafter, sen kommer en uppdatering om vår spweekend med julshow på saltan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0