And I´m back in the game. . .

Det är verkligen år och dagar sen jag skrev här..
Tänkte att jag skulle försöka ta tag i detta igen, för det får mig att må bra!
 
Jag har äntigen börjat komma ur min depression, varit utan medicin i stort sett hela sommaren och det har gått bra trots två barn som varit rastlösa..
 
Börjar äntligen kunna skymta en liten del av Petra i mig själv igen och den känslan är AWESOME!!!
 
I helgen fick vi äran att vara med på Martina och Kristofers stora dag, de gifte sig!
Såå fina och super trevligt bröllop med god mat och god stämning.
 
 
Även träffat Mia som jag umgicks med när jag gick på mellanstadiet i Hammenhög, hon och Martina var visst gamla barndomsvänner, riktigt skoj att träffa henne =) (vi smög ju runt och träffades för att planera möhippan men nu kunde vi prata mer öppet när den var över =) )
 
 
Nu i höst har jag en tuff, härlig, spännande, livsomställande resa framför mig. . <3
 
Det kommer komma mer om det sen..
 
Just nu försöker jag njuta av livet så mycket jag bara kan, jag har slutat stressa, eller så gott som.
Ser på livet och dess innehåll på ett annat vis nu än innan, det kan jag tacka min underbara faster Monica för, hon har hjälpt mig mycket med att lyssna och Bars <3
 
Jag har även jobbat snart 4 veckor i streck! vilket nog aldrig hänt innan sen jag fick Maija. .
 
 
En liten mjukstart såhär efter lång lång tid...
 
Men det kommer komma mera =)
 
 
Puss <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Såå roligt att höra ifrån dig vännen. Har saknat din blogg och hoppas innerligt att du kommer fortsätta :-) stor kram till dig

Svar: Hihi vad bra, jag känner att jag har saknat att skriva, så hoppas att jag kommer igång igen ;)
Petra Palm

2013-09-18 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0