2 veckor..

kvar till Julafton .. Det blir fisens första jul, den ska firas hos mina föräldrar dvs mamma, pappa, Pontus, Rasmus, jag, Sune och lilla Jesper.. Sen ska vi till min farmor efteråt o käka julgröten..

Denna helgen blir det troligtvis julbak med min kära vän i Malmö.. Skulle va några stycken hos henne o baka lussebullar o pepparkakor o sånt som tillhör julen..



Nästa helg ska vi iväg o köpa julgran, sätta in den och klä den o allt vad julen hör till.. =) ska bli mysigt!






Annars är det inget nytt.. Lillen mår bra, äter o sover som vanligt, verkar nöjd i allmänhet..

Jag själv är trött som ett as, men det är väl bara vardagsmat för en småbarnsförälder =)

Älskar min påg! Min fine påg!


Ikväll ska ja unna mig själv lite tid, ska iväg o låna ett badkar, bada bubbelbad o bara koppla av en stund det kan ju behövas så får lillen va hemma i lugn o ro med sin pappa =)

Nej nu kallar minsann mitt bad.. hör hur de skriker efter mig....




Sune o Jesper, ni är mitt allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0