Avkoppling..

Ja jag har varit hos mina föräldrar sen igårkväll, lämnade Jesper med sina morbrödrar ensam för första gången så jag kunde köra iväg och fixa ytteligare lite julklappar.. Det gick jättebra, han e snäll min lille påg =)

Sen fick ja sova ensam inatt behöver hämta nya krafter nu efter allt på sjukhus o så, och det var skönt samtidigt som det kändes konstigt utan Jesper bredvid.. Men han fanns ju en trappa upp =)


Var en sväng på Bo Ohlsson igår och där sprang jag på Kirsi =) Det var jätte skoj att se henne o magen =)

Snart dax vännen sen kan vi träffas o fika o sen när våra bebisar blir äldre kan de leka =)




Ska bli skönt att komma hem till älsklingen sen.. saknar ju honom.. vi ska äta god middag ikväll.. lax,potatis,sås o ärtor...MUMS!  


Nu skaja faktiskt ta en god kopp te o en macka sen köra hem till min gubbe <3


ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0