Måndag 15 december 2008

Nu skulle min lille fis varit 4 dagar gammal om han kommit i tid, men han är 11 veckor imorn =)
Gått snabbt men vi har ju oxå varit med om mycket, gått igenom en hel del.. Men allt är bra med oss nu, han äter o går upp i vikt o mår bra, lite förkyld nu men annars e de super... Jag mår väl hyfsat, känner mig inte så jätte arg o besviken nu längre men lite kommer mannog alltid känna att man blev lurad.. Tur det finns kurator att prata med, ska dit igen 22 för jag missade ju sensatse tiden eftersom min lille fis blev opererad..


Sovit hos mamma o pappa inatt, sambon har mega ont i halsen o fick rådet av läkaren på akuten att inte röra Jesper o inte hosta o nysa i närhetenså då va de bättre att vi åkte ut hit..


I helgen va vi hos Bettan på freagen o käka lax, potatis o sås, de va svin gott!

Lördagen resulterade i One Tree Hill på DVD o julbak i Malmö hos Paulina, mycke trevligt! =) Massa peppakaksdeg :P


Igår söndag va vi hos sambons farfar, fylla 70 år.. God mat o efterrätt sen körde ja o Jesper hit till mina föräldrar..

Idag tänkte jag gå till min farmor men vi får se för nu känns lillfisen varm så ska kolla tempen på honom..


Julklapparna nääästan klara, mamma pappa o svärföräldrarna kvarstår.. får hitta på nåt snabbt :P


Ha de super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0