Mys morgon

Jesper ville inte somna om efter att han fått mat av sin pappa, så jag fick gå upp med honom o ge honom lite till o nu sitter vi här i soffan o myser o tittar på tv, Elias- Den lilla räddningsbåten =)
Får börja i tid.. hihi

Annars är det inget så speciellt som hänt. Kirsi fick en pojke =) så söter han är.. blir fin lekkamrat till Jesper sen.. woohoo



ska fixa mina  naglar innan nyår så man är fin =) ska bli nice.. fattas bara att ja ska bli klippt men de hinner ja nog inte tyvärr.. är ju mega längesen ja blev klippt, 3 månader, blev klippt på förmiddagen innan jag blev inlagd på sjukhuset för havandeskapsförgiftning..



åhhh min påg e såå underbar! älskar honom över allt annat!

ha en trevlig söndag nu ska ja fortsätta titta på Elias =) sen kommer Postis Per =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0