Nyårsafton ,31 december 2008

Sista dagen på detta året!

Detta året har vi varit med om en hel del, både på gott och ont.. 
I början av året blev vi faddrar till Sunes systerdotter Nova.. I mars flytta vi ihop, sen i mitten av mars avled Sunes morfar och i slutet av mars, närmare bestämt den 24 mars fick vi positivt på grav-testet :D och dagen efter valde min farfar att lämna oss och denna jord i all hast och saknad, varför?? är frågan som finns i allas våra huvuden än idag.

Jag började bli lite småfet :P på våren,och det var ju helt okej men sen började alla mina graviditetsbesvär..
Sjukskriven från början av juni till lillen föddes..

Den 30 september 2008 kl 13.07 kom vår lille underbare son till världen 1180 gram och 40,5 cm lång.
Han förlöstes med akut kejsarsnitt i graviditetsvecka 29+4 pga svår havandeskapsförgiftning..
Så det var en pärs som heter duga att ligga där sjuk som attans på sjukhuset i Kristianstad  och han låg inlagd på NEO i 5 veckor, så när han var 5 veckor gammal, alltså när vi va i graviditetsvecka 34+4 fick vi åka hem, han vägde då bara 2185 gram. Nu 3 månader efter födseln har han hämtat sig bra, väger ca 3900 gram och är 51,5 cm lång. =)

Vår lille prins!





Så nu bor vi här i vår trånga lilla 2:a med vår underbare son. Håller på att leta större, förhoppningsvis ett hus.
Det är väl vårt gemensamma mål med det nya året, att hitta en större bostad, helst ett hus, vi har ett i kikaren som vi håller på att bearbeta =)




Så vi får väl se vad det nya året har att erbjuda!





Familjen Lundgren/Palm önskar er alla Ett Riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: susanne

min son föddes i vecka 25+5.. havandeskapsförgiftning jag med.... allt finns fårn månad Mars 2008 o frammåt

2010-08-09 @ 20:48:21
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0