sjukhusbesök..

Min lille påg hade lite feber i lördags o på natten till söndag plus att han skrek hela lördagen så i söndags morse körde vi till barnakuten i Lund.. kom in o de titta på hans bråck o gjorde bedömningen att vi skulle läggas in för operation på måndags morgonen.. så det var bara att gilla läget.. nervös som fan blev man ju, visst jag visste ju om att han skulle opereras men inte inställd på en sån akut tid..

narkosläkaren kom o prata på söndags kvällen o jisses va ja va ledsen efter det, kändes så himla jobbigt att min lille påg skulle få narkos.. men de gick jätte bra, han e stark min lille påg.. nu har vi äntligen kommit hem igen o nu ska vi förbereda så gott vi kan för julen o allt gott som kommer med den :)

nu kallar plikten som mamma igen..





kommer mer en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0