Bus i babygym !

Jag & Jesper busade i babygymet !
Hehe ja klämde in mig i det med =) han tyckte de va super !

Lite bilder . . .






"Se upp!"




*thihi*




=)




Hello !




Det hela avslutades med en rejäl tupplur på nästan 2 timmar =)
Jobbigt att leka med mamma =)
Nåt nytt, en napp i munnen och en i handen...

Tycker inte de va så illa pinkat för att ha migrän men va gör man inte för sin älskade lille prins !
Kan ju ärligt säga att tppluren var mer än uppskattad av mig =)


Ha de !
// Petra

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Mysigt med en liten lektur. Idag har jag också migrän =( eller jag har aft det i 2veckors tid nu. Så eftersom lille Alex ar somnat i vagnen få jag också passa på att ta mig en tupplur.



Ha det gott

2009-04-19 @ 11:46:36
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Vilka fina bilder, vad han har växt sen jag titta på bilder sist. Hur är det med er?

2009-04-22 @ 00:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0