Fredag, en barnledig kväll !

Vi åkte ut till Hammenhög, jag & Jesper..
Jag fixade med sista inför övernattningen.. Sen körde jag hem, lät Jesper sitta hos Rasmus sen körde jag..
Kändes helt konstigt att åka hem utan Jesper men skulle ju hämta honom dagen efter igen =) Längtade faktiskt redan dit !

Jag kom hem, tände eld i grillen..
Plockade fram fläskfilén jag hade marinerat i grillkrydde marinad & vitlöksmarinad ! =)
La på köttet på grillen och satte igång ugnen så att potatisgratängen skule bli klar ungefär samtidigt !
Spelade lite högre musik än vanligt =) HÄRLIGT !
Plockade på balkongen, satte iordning bord och stolar + parasoll !

S kom hem från jobbet lagom när maten var färdig !
Vi avnjöt denna härliga middag ute i solen på balkongen vid sex tiden..
S ringde Pierre o hörde va dom hade för sig, de va då på Willys och handlade sen skulle de käka middag så vi kund eju komma ut efter det..
Vi pausade lite, jag slappa till tvn i soffan med ett glas vin och S låg inne i sängen o läste nån tidning !
Vi sjöng lite SingStar för att fördriva tiden lite sen vid 21.30 stack vi ut till Pierre o Bettan !
Jag hade med mig ost,kex och vin =)
Bettan hade en öppnad flaska rött vin som jag smakade men föll tillbaka till mitt vita som jag hade med mig =)

Vi satt och snacka o käka ost,kex & drack vin o klockan tickade iväg, de märktes först o främst på S:s snarkningar sen när vi kollade kl blev vi lite paffa, först REDAN TOLV o så fortsatte vi snacka..
Men kl 01.30 sa ja att nej nu får vi nog åka hem, S sov på soffan och jag började känna av det där vinet =)

Väl hemma somnade vi båda direkt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0