Fredag !

Det var fika och promenad som stod på schemat !
Upp på morgonen och ge Jesper välling, trodde jag ja !
Han totalvägrar dricka välling !
Ska ha gröt för välling dricker han minsann BARA på natten !
Så stressad som jag var fick jag göra gröt och ge honom det =) Han verkligen älskar gröt !

Sen bar det iväg till Hammenhög igen med en himla massa packning ! Jesper skulle ju sova hos mormor och morfar för att jag och Sune skulle kunna unna oss en liten myskväll !


Vi kom till Hammenhög vid tio snåret, till carolina och Engla =)
Ut kom Engla och en något stirrig Ludde =)
Ner med Jesper i vagnen och med Engla som chaufför började vi vår promenad !

Efter promenaden blev det fika, bullar och kaffe ! MUMS !

Carolina skulle jobba kl 13 så då körde jag ner Jesper i vagnen till mormor o morfar för att gå tillbaka sen och hämta bilen..


Vi fick snabba oss att ge Jesper mat för han var super hungrig =)



Sen kom ju det där ögonblicket när jag skulle köra hem UTAN Jesper, skulle lämna honom där..

Kändes lite konstigt men skadar inte att vi unnar oss själv lite egen tid..





Lite bilder från fredagens promenad och fika !




Engla & Jesper ♥



Jesper tycker att allt tar för lång tid så han hinner bli sömnig =)



Charmtrollen =)



Igen...



Carolina , Engla & Jesper i en diskusion om nåt viktigt =)






Ha de !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0