Hammenhögsvistit !

Måndag- onsdag var vi i Hammenhög hos Jespers mormor och morfar !
Vi kom dit efter att gubben från Skurupshem varit o kollat vår vask som läckte..
På måndagen gjorde vi nog inget så speciellt..
Tisdagen var vi utomhus i stort sett hela dagen, vi gick till min farmor vid 9 på morgonen , där va mina kusiner o deras mamma, även lille Wille va med.. Vi drack lite kaffe sen skulle farmor bli klippt 11 så vi körde då in till Simrishamn för att göra några ärende..

Framkalla några enstaka foto och inhandlade kortärmade bodys och shorts till Jesper !
3 bodys och 2 shorts för 198 kr, det tyckte jag var helt okej =)
Efter Simrishamnsvisiten stack vi hem till farmor igen, fikade lite o prata..
Hem och göra middag till resten av familjen sen skulle d epå träningar o grejer tror jag..
På kvällen va de bara jag Jesper och hunden där hemma så vi tog med oss hunden på en promenad, han va jätte duktig, brukar alltid dra för han ska va före vagnen man han hade lärt sig =)

Onsdagen spenderade vi i Kristianstad på läkarbesök, först träffade vi barnläkaren Kim, sen till öron mott och kolla öronen och hörseln !
Nu ÄNTLIGEN är Jespers hörsel godkänd ! JIPPI !!!!!!
Men på halvårskontrollen upptäckte dom att de knäppte i Jespers vänstra höftkula så vi blev skickade på röntgen och fick honom röntgad och efteråt träffade vi en ortoped som kände på honom MEN allt såg bra ut och han hade välutvecklade höftben/kulor, vad nu det betyder =S

Väl hemma i Hammenhög så bestämde jag och S att vi skulle gå tillsammans till Engla och Milton och ge påskpresent så vi väntade en stund sen gick vi dit. kl blev mycket, kom inte i säng här hemma i Rydsgård före 00...

Men det var det värt !



Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0