Hämta hem vår älskling...

Jag vaknade såklart redan 06.15 första gången, säger bara ett ord: TYPISKT !
Somnade om igen och efter många om och men gick jag upp vid halv tio tiden..
De ringde i S:s telefon, det undrades om han kunde köra ett lass jord till Ystad och vi fick på oss kläder och for iväg till Ystad med lastbil..
Kom hem från den turen, köpte bullar o lite pålägg sen vidare till S:s farmor för att käka frukost/lunch..
Efteråt va de bara att klä sig och göra oss i ordning för en tur till Ystad på H&M..
Skulle införskaffa keps till Jesper nu när de blivit så soligt, han får ju solen i ansiktet.. Rakt i ögonen!

De hela slutade med två kepsar var av en är alldeles för stor, visste ju inte hur stort huvud han hade, men dne andra passade bra =)

Efter att S hade plågats på barnavdelningen på H&M i typ 20 min så körde vi hem mot Hammenhög..



Där möts vi av en vacker syn..
Jesper ligger på ett täcke på gräset under ett parasoll med sin morbror Pontus o mormor fick oxå plats, hon gav honom mat, han typ sov.. Men när han hörde mig vaknade han till o bara log =) HÄRLIGT!

Vi stannade hos mamma o pappa till kvällen vid sex tiden för då skulle vi till Sandra, Andreas & Wilma för att grilla lite =)
Körde hem halv elva tiden då kvällen innan varit så lååång !

Go´natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0