Långfredag !

Jesper somnade som sagt vid 22 och sen när jag vaknade vid 6 så va han fortfarande sovande, och vi gick inte upp förrän 8.30 =)
Han har fått sin frukost nu och jag ska klä på honom kläder sen är vi redo för vad dagen har att erbjuda, vad det blir det vet jag inte, det återstår att se.
S jobbar ju så jag och Jesper får klara oss själv idag med..


Han ska va så fin så fin imorn på festen, ska fotografera honom sen i kläderna och lägga in =)


Nej nu får vi kila, de luktar kod brun här =)


Ha en super trevlig påsk allesammans !


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså han ska få följa med på festen ändå:)

2009-04-10 @ 11:41:51
URL: http://maltesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0