Onsdag !

Då va de äntligen över med alla högtider, påskveckan är slut !
Denna påsken har det inte ens känts som påsk, märligt men sant !

Igår va vi ute en sväng, jag och Jesper, det var verkligen ett underbart väder ! Idag är de tyvärr kallare ute..

Jesper är nu inne på sin andra feberfria dag =) wiiieeehooo !
Han böev ju sjuk efter 50 års festen i lördags, magsjuk med feber, stackaren..
Nu ska vi bara få honom att börja äta igen och det är INTE bara så bara !
Han vill inte käka, igår käka han välling o drack äppledricka men idag vill han inget, käka en halv portion gröt imorse men sen inget mer, testat med gröt, banan, välling ja rubbet men han vill inte så får testa efter hans tupplur igen..


Jag har städning på schemat idag men jag tycker det suger och att det är så fruktansvärt svårt att veta var jag ska börja för att inte röra till det för mycket, Jesper har ju den förmågan att han blir förbannad när jag städar o då skriker han för uppmärksamhet, har tagit en del nu så tror jag ska vänta med resten tills Sune kommer hem från jobb !



 Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0