Promenad, fika & en massa babbel =)

Jag och Jesper pallra oss upp på morgonen , käka frukost och klädde oss.
För att senare vid 10 tiden möta Angelina & Collin vid affären så vi kunde påbörja vår promenad, vi gick väl i ca 40 min sen sprang A in på affären och handlade lite så vi kunde fika.
Vi gick hem till dom och drack kaffe o käka bulle medan barnen låg utomhus och sov i sina vagnar..
Så härligt hus de hade, jättefint !
Vill oxå ha hus, så man kan få lite ordning på saker och ting men hmm, kanske inte kan hålla de så rent och fint, MÅSTE lära mig det !

Vi va där till lite över 15.. Tiden bara sprang iväg..
Vi kände ju inte varann så vi hade massa att snacka om, träffades ju på svärfars 50 årsfest på påskafton sen har vi varit på sånt i församlingshemmet för barn 0-6 år en gång ihop..

Vi hade iaf mycket trevligt, känns skoj att man börjar lära känna lite andra människor här i närheten =)

På kvällen fixa jag en snabb middag, korv m mos blev det.. Snabbt o billigt !


Dags för kudden efter Grey´s Anatomy för att orka med torsdagens bravader !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0