Tar det ALDRIG slut ?!

Jesper är helt jätteledsen ! Det är frustrerande att lyssna på honom !
Han har ätit ganska ok inatt och nu i morse, men han kunde gott fått i sig minst 50 ml till !

Antagligen har han så ont i sin stackars mun, där tänderna ska spricka igenom för han håller på med sin händer och fingrar HELA tiden i munnen !
Nappen får han sen tar han ut den lika snabbt o gnuggar den lixom på tandköttet och skriker, den proseduren håller på om och om och om och om igen HELA dagen !

Finns lixom ingenting jag kan göra heller och det börjar ta på psyket att sitta och lyssna på honom, kan ju för hans skull hoppas att det snart är över, antingen att en tand bryter genom eller att de slutar jävlas med honom !

Han är skönt nog feberfri, men äter som en mus, knappt någonting !
Och maten ska va på hans villkor och när han vill..
Igår höll jag på länge, välling, ersättning, gröt, äppel/päron puré.. Men INGENTING smakade !

Idag ska jag på mödravården så Jesper får va hos sin gammelfarmor & farfar..
Min mamma jobbar och Martina (min käre vän) kände sig inte riktigt kry i halsen så hon kunde inte se efter mitt hjärtetroll..
Man vill ju gärna kunna gå till barnmorska/gynläkare ifred, inte så skoj om Jesper ska va där o bli ledsen mitt i en undersökning..
Som mina närmsta vet har ja ju lite problem, får hoppas att de kan komma fram till vad som är fel..
Bara så rädd och nervös att det ska vara något allvarligt =(
Men vi får ta en dag i taget !
Nu är det undersökning och cellprov som gäller sen får vi vänta om det va 4-6 veckor innan svaret kommer sen får man utgå från det...

Nu somnade min skrikande son, så hoppas han får ro i en halv timme, timme nu.. Tänkte äta frukost och duscha om jag hinner =)


Ha en trevlig dag !

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Hoppas det lösr sig vännen! Tänk nu inte för mycket, ta hand om dig. Styrkekram

2009-04-16 @ 10:47:34
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0