Torsdag, valborgsmässoafton !

Idag är det valborgsmässoafton..
Vi ska på BVC kl 8 för att mäta och väga lillfisen.. Ska bli skoj o se hur stor han blivit =)

Annars har det inte hänt så fruktansvärt mycket denna veckan, jag har varit en del hos S:s farmor för att se så de sköter sig =) de håller på att lägga plattor där =) Blir nog fint !
Det har varit en underbart härlig vecka med otroligt fint väder !
I måndags va jag på Bo Ohlsson med Jesper för att fixa tyg till hans gåstol, så nu ska vi bara se till att sy till de =)
Va hemma om hos farmor oxå, där va min mamma o pappa, min faster Liselott, farbror Christer, "faster" Birgitta, farmor o jag o Jesper..
När någon gått kom de andra =)
Hon hade en enda röra där hemma, för hon hade målare som målade om och tapetserade, de blir nog riktigt snyggt nu när det är klart !

I tisdags hade ja lite ärende i Ystad, mötte upp mamma o pappa, sen gick vi en sväng på stan , mysigt !
Inhandlade sandaler till Jesper på H&M men dom trillar ju bara av hans smala fötter :S

Igår va vi ute hela dagen då med, mestadels hos S:s farmor.. Bjöd på pannkakor =) mums !
Stack iväg o handla blöjor, mat , gröt osv till Jesper så nu ska han klara sig till nästa månad =) Skönt att slippa tänka på de, grillade lite korv på balkongen när jag kom hem..
S kom sent igår, även han fick korv.. Sen kom svärfar inom o fick lite korv han oxå så alla va glada o nöjda =)
Vi gick o la oss efter Grey´s Anatomy...

BTW... Jesper har sovit tre hela nätter nu.. Undra om de komme rhålla i sig eller om de bara är lite tur jag har nu =)

Nu kallar duschen o BVC besök!

Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0