Torsdag !

Fullspäckad förmiddag !
Jesper vaknade med ett leende på läpparna lite innan 7 i morse och jag vaknade med migrän huvudvärk =(
Men det är bara att försöka ignorera det så gott man kan för man har ett litet charmtroll att ta hand om, så nu har han precis fått morgon vällingen och ligger i sin säng och filosoferar !

Jag måste lägga på ett kol, har en del att stå i innan kl 11 idag...
Måste duscha, äta klä på mig, packa ner i Jespers skötväska packa ner oss i bilen o köra iväg !
Vi hade besiktningstid  2 mars men de hade vi helt glömt bort för de va i den vevan vi låg på sjukhus med Jesper så jag var inne på nätet och skulle boka ny tid..
De hade en i Ystad 22 april men eftersom jag vet att vi hade säkert glömt den oxå så tog ja en tid kl 11.15 i Simrishamn idag så har man det lixom gjort =)

Så vi ska köra till Simrishamn.. Efter det vet jag inte riktigt, tanken va att jag skulle simma sen när Sune kommer hem från jobbet men känner att det blir en massa körande.. Först Simrishamn sen Rydsgård sen Tomelilla o tillbaka till Rydsgård..
Ska ju till Hammenhög imorn o lämna Jesper så det blir en massa körande, det är ju inte direkt gratis att köra, tyvärr !

Så får se om kanske farmor är hemma eller kanske hälsa på Ulla på sjukhuset..

Vi får se vad dagen bjuder på !



Ha de gott för det ska jag försöka ! Det är ju härligt väder =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee!

Det finns väl inget bättre när dom vaknar med ett STORT leende! Man blir så glad... Ja han har myclet hår det är bra för då kan jag göra tuppa kam! Hehe

2009-04-03 @ 22:06:29
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0