Bättring?

Hör och häpna..
S tog faktiskt Jesper alla ggr han vaknade natten till igår, plus att jag kunde köra hemifrån vid tre och komma hem vid sju tiden.. För att träna i lugn o ro, gå på gruppträff osv..

Det hade gått jättebra och Jesper verkar gladare och mer nöjd, jag tror att han är trött på mig, han behöver lite lagom pappados oxå för att må bra..

Känns mkt bättre nu..


Jag klagar på S men om det inte hade varit S som varit pappa till mitt barn så hade det ju inte blivit den underbara pågen som vi ha nu =)

Jag vill inget annat än ha S som pappa till mitt barn och som sambo och fästman (?) haha låter konstigt för vi vill ju inte gifta oss..

Önskar ingen annan människa att skaffa syskon till Jesper med heller för den delen, för syskon till Jesper vill jag ha, mer än gärna =) Hade gärna fått det nu men har en del annat som ska vara klart innan det dyker upp någin baby nr 2 =)


Idag ska vi på bvc, det är 10 månaders kontroll för min älsklings påg =)


Uppdaterar ikväll !

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee!

Ja för tusan vi ska dit!! Du med?

2009-08-20 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0