Bild uppdatering !

Jag har varit dålig på detta med att lägga upp bilder men det är som så att jag hade förvirrat bort laddaren till kamerabatteriet, men nu är den återfunnen och kameran är laddad, inte kunnat ta så mycket bilder som jag ville eftersom batteriet tog slut mitt i allt men här kommer iallafall lite bilder..

Dessa är från Jespers "sjuktid" nu de senaste 14 dagara..




Vi somnade i soffan.. Han jätte varm med prickar o feber och jag helt utmattad av Jespers sjuka..



Det var det enda positiva med att Jesper var sjuk, allt gosande ♥



Jespers stackars mage när den var alldeles prickig



MIn stackars prickiga och flammiga pojke.. Sååå synd om honom !





Avslutar med en EGO bild på mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0