God morgon !

Ja, godmorgon allesammans !
Hoppas ni sovit gott för det har INTE jag, jag sover skit dåligt i våra säng, behöver skaffa oss en ny, eller så behöver jag komma på hur jag ska ligga för att inte ha ont i hela ryggen o nacken när jag vaknar =P

Idag är det Kristianstad som står på schemat !
Vi ska va på NEO mottagningen kl 14.30, min tanke var att först gå på stan lite o se vad som finns i alla butiker =)
Men nu vet jag ej för det blir bara jag och Jesper som kör.. Ingen annan som kunde åka med =(

Inte planerat när vi ska köra än, det är inte likt mig, jag brukar planera sånt i ni minsta detalj juh !

Känns lite stressande att inte veta när jag tänker köra iväg..

Aja de löser sig =)


Uppdaterar när vi varit i Kristianstad !

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Du är som jag, jag måste också veta när jag ska ge mig i väg.. Annars blir allt så fel...

2009-08-27 @ 10:24:32
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0