Mamma fika i Ystad !

Idag var vi på mamma fika i Ystad !
Någon snäll mamma som kommit på det hela med att man kunde ju träffas mammor med barn eller gravid magar i Ystad och fika osv..

Vädret var ju inte super till en början men sen sprack det upp =)



Vi blev hela 13 mammor plus barn =)
Tror vi va 5 flickor och 8 pojkar, härligt !

Jag hann inte fota så mycket eftersom mitt lilla troll var överallt o ingenstans, han skulle HELA tidne klättra på mig och jag kunde inte lämna honom för då rymde han( eller försökte iallafall ) men de bilder jag hann fota får ni se, minns nog inte namnet på de barn jag fotat men ska försöka =)




Jag o min älskling...



Jesper innan tåget in till Ystad !



En del av sällskapet inne på "scenen" där vi tog skydd under tiden det regnade..



Här har vi Lee med sin Melwin och Petra med sin Melvin =)



Och söta Noella (?) hoppas det var rätt namn =)



Min kladdiga knasboll efter lite yoggi



Knasbollen igen ♥



Efter regnet flyttade vi ut på gräset i solen =) så som det var tänkt fårn början
Här ser vi Jesper, Ariella och Leia med mammor!



Igen..



Såå söt tjej ! Ariella !



Alex med mamma Kirsi !



Mysigt ♥





Jesper övertrött !



Det var alles för ikväll !


Nu blir det film nr 2 med älsk !


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Hej!

Tack detsamma! Vilka fina bilder på alla :)

Hade tyvärr ingen bild på Jesper och Alex, men du har tagit många ser jag.

Denna fikan måste vi göra om tycker jag!

Kram

2009-08-22 @ 10:16:54
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0