Premiär cykelturen !

S stack och hämtade sin cykel, pumpade den och väntad ein oss, jag och Jesper kom gående med Jesper på cykeln till "gammelfarmor", vi skulle pumpa min cykel, där var absolut ingen luft alls..

Efter pumpningen bar det av, första cykelturen !

Han verkade tycka att det var toppen att åka där bak, mycket att titta på !



Vi vyklade såklart upp om och visade oss för farfar & Eva, sen vidare ut till Villie en runda, inom en sväng o prata lite med Micke & Anton, ca 15 min sen bar det av hemåt igen.

Jesper höll på att somna, jag kände hjälmen mot min rygg och han var alldeles tyst, så när jag steg av cykeln så såg jag att han nästan satt och sov, det var bara att plocka av hjälmen och knäppa upp honom, gå upp i lägenheten och käka välling sen lägga honom.

Det var visst tufft att cykla (?) trots att han "bara" satt där bak och åkte =)




Tadaaa ! Här kommer vi på cykel !



Här sitter han ju bra ♥



Nu sover som sagt Jesper, jag sitter här och S är på fotboll..
Vi får se vad kvällen har att erbjuda, var ju sugna på kinamat igår MEN eftersom vi alltid kommer på sånt så sent så var det ingen som ville/kunde käka med oss, kanske bättre lycka idag (?) eller, ja vi får se (!)



Så till slut vill jag bara säga TUSEN TACK till "mormor & morfar" för den fina födelsedags presenten till Jesper!




over and out !


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Men vad jag blev sugen på att cykla nu. Dags att införskaffa sig både ny cykel och sits =)

2009-08-22 @ 22:13:20
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Jag har börjat leta efter cykel till mig. Bättre att ta den än att gå till Tomelilla. Snygg tröja J har vart har du köpt den? Melwin har en likadan men jag köpte den i ullared men jag vill ha fler.. :D

2009-08-25 @ 21:51:17
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0