Babyfika, vänner, BVC-besök o tvätt !

Ja, jag skrev aldrig nåt igår eftersom jag var hur trött som helst när vi kom hem..
Igår när jag hade tvättat lite och haft mitt städryck på morgonen så fick jag för mig att åka tåg med Jesper till Tomelilla, Sune skulle ändå till Tomelilla för att lämna lite saker.
Så jag o Jeppe tog tåget vid tio i tre, var framme tjudo över tre..
Martina, Kirsi och lille Alex mötte upp oss.. =)

Vi gick några ärende och sen in om en sväng på Bo Ohlsson, det är alltid skoj att titta !
Hittade ett påslakanset till vagn för 59 kr så det fick jag ju köpa =)


Vi bestämde oss för att gå till Bullen & Bönan och fika, Sune skulle oxå komma dit när han kommit fram till Tomelilla..
Det var riktigt mumsigt !

Nedan följer lite bilder från igår..
Som vanligt va Jesper jätte svårflörtad när kameran kom fram men vi gjorde så gott vi kunde =)



Vagnen vid stationen hemma i Rydsgård !



Så gott han sover i sin vagn..



Unge herr Palm skulle INTE ligga ner i vagnen utan han skulle helt plötsligt sitta !



Sur som vanligt , men ganska söt ändå ! =)



Martina & Alex =) Haha, du kom med ändå Martina =)



Mina guldklimpar !



Vi va på BVC besök idag.. Lillen väger numera 5230 gram och är 59 cm lång ! =)
Fick sin tredje och sista Prevenar spruta osso.. Nu återstår det bara en Infanrix nästa månad sen dröjer de lite tills de e tid igen!


Nej åter till verkligeheten, mata bebis o laga middag åt oss vuxna !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista prevenar? ska de inte få den när de är ett år gamla, så de får sammanlagt tre st? Det är som jag har fattat det men vi har inte fått ngt besked på när malte ska få sin sista ännu.

2009-02-25 @ 19:09:51
Postat av: SOFFY

Söt bebis xD <3

2009-02-25 @ 19:26:09
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken liten sötnos!

Gillade "surkortet" hur gulligt som hellst :)

2009-02-25 @ 20:53:21
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: naddie.

TACK för gratulationerna och komentarerna i samband med våran prinsessans födelse :)





KRAM naddie och lillsessan Ariella

2009-02-27 @ 20:20:59
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0