Dopklänning, lasagne och läkarbesök..

Igårkväll kom Sunes mormor o morfar för att lämna dopklänning till Jeppe..
Fint blev det =)

Vi käkade lasagne, den verkade vara omtyckt för de åt massa =) blev en liten bit över som jag tänkte käka nu snart..
Annars inget så speciellt..
Jesper hade en härlig stil igårkväll när han satt hos mig.. sen satt han o somnade på det viset oxå!




Se så sööt han är, min lille gullefis! ♥





Jag har haft ett tryck över bröstet nu ett antal dagar, de skrämde mig lite eftersom det känns exakt likadant som det gjorde när jag hade havandeskapsförgiftning, så jag fick order av min sambo att ringa doktorn..
Va hos doktorn innan, kom nyss hem, men han sa bara att det va en muskelinflammtion :S
Och att det stod i min journal att jag var tidigare diagnostiserad mjukmuskels reumatism...
Fattar nada för de e de ingen som sagt tidigare..
Och vad det innebär har jag ingen aning om..

Jag bad att få mitt blodtryck kollat så det inte hade stigit, men det låg bra..
Skönt det ju!


Nu skulle ja ta Ipren o så i en vecka 10 dagar...
Kunde hjälpa till att dämpa inflammationen..
jäjä okej då får jag väl göra de..

Nej nu kallar verkligheten igen!

Kommentarer
Postat av: nathalee

hej hej ville bara säga att du har en supper fin blogg:)

2009-02-12 @ 12:12:06
URL: http://nathalees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0