Duktig påg

Jesper ♥ fick mat vid 21 och somnade vid 23 , han vaknade inte förrän nu lite i 6 o ville ha ny blöja o mat =)
Första natten han sovit helt.. Men jag har vaknat ett par tre ggr, de e ju en vana..

Så nu känner jag ju mig faktiskt pigg ;-)





Han har börjat med det att det duger inte med mamma när han är trött o ska sova för natten, utan det ska va pappa som nattar honom.. Skoj för S ;-)


Idag har vi inte heller nåt planerat mer än lite tvätt som ska tvättas o dammsuga lite o torka golv..


Får se vad dagen har att erbjuda!




Vi har varit förlovade i 6 månader idag ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var samma med Malte när han fick NAN ett tag att det bara var Fredrik som skulle ge och natta hehe... Men det ändras hela tiden ju:) Ja malte han så faktiskt ut att trivas när han fick "sola". tyckte väl det var varmt och gott! Han fick sola fram o tillbaka, först var värdet bra sen ändrades det...ja fram o tillbaka flera dagar, tur han gillade det iaf;)

2009-02-08 @ 11:59:05
Postat av: Kirsi

Härligt att kunna sova en hel natt. Har jag med fått göra inatt 23-06, sen 06- 8.30 =)

2009-02-08 @ 20:54:45
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0