Godmorgon tisdag !

De va ju inte ritkigt vad ja tänkte i morse när min herre ville gå upp kl 5.20..
Men de är ju bara att lyda, ge honom mat sen så snällt va vaken tills han vill sova igen...
Mycket riktigt så fick jag ett frispel på stackars Sune halv sex i morse, han hade glömt kvar tvätt i maskinen i två dagar så den luktade ju riktigt äckligt..
Och eftersom jag fick frispel så fick jag nån konstig energi till att städa.
HALV SEX PÅ MORGONEN !
Börja med att tvätta om kläderna han glömt i maskinen men dom luktar skit i nu så får väl kasta dom..
Sen tvätta ja några maskiner till och for på och städa i sovrummet, tog min o Jespers sida, under sängen hade sune en hel maskin tvätt... Mindre glad när jag såg det..
Men var bara att gilla läget !
Så jag dammsuga o torka golvet hos mig o Jesper, byta sängkläder till honom och sen somnade han, jag fortsatte en halvtimmes tid sen tog jag oxå en tuppis.. Men bara en timme för då vakna Jesper..

Efter tuppisen va de dags för lite bus och mat igen, sen va han vaken en stund o blev lite gnällig o ville ligga uppe hos mig o somnade, jag passade då på att titta på datorn lite o tv, Hem till gården..
Nu börjar han röra på sig igen och jag antar att de strax är tid för mat..
Jag ska försöka hinna duscha innan han avknar ordentligt, och slänga in en ny maskin tvätt..
Vi måste några ärende idag..
Hade en del på listan som skulle göras..
Har iaf fått tag på kommunal, mina betalningar hade klöddat
Pratat med sjuksköterska angående Jespers besök hos öronläkare på tisdag nästa vecka..
Han ska INTE dit, det tog 6-8 veckor EFTER en öroninflammation innan vätskan skulle va borta..
Ska skicka ny tid till oss..

Ska till apoteket och eventuellt köra o titta på ny mobil åt mig..
Jag är så snål och vill ha en ganska ok kamera mobil, den jag harr nu tar värdelösa bilder..
Det är absolut inte därför jag ska titta på ny utan den håller på att lägga av, lever sitt eget liv..
Stänger av sig, hänger sig o massa sånt..
Skickar för mkt SMS så mina telefoner blir sletna...


Nu hann  jag inte duscha för nu e de en arg Jesper som ligger och klagar i sin säng, han är hungrig !


Vi hörs senare / ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0