Helgen..

Den har varit en bra helg..
I fredags hade vi ju som sagt Fredrik, Kirsi & Alex på besök, mycke mycke trevligt !
I lördags körde jag & Jesper till Jespers morföräldrar vid middagstid..
Jag skulle ju på tjejkväll med utgång i Ystad..
Stack till Sandra vid fyra tiden, började så smått med lite vin o kex innan vi åkte till Fia vid halv sex..
Där beställde vi pizza och käka den, sen blev de massa snacka och SingStar med dricka till =)
De va super trevligt ! SingStar va ju riktigt nice, första gången jag testade det..

Blev alldeles såld i det..

Vi åkte till Ystad, trots vädret.. det snöade en del när vi åkte in.. Vi satt en stund på Donna Gina för att senare förflytta oss till Bar A Bar.. Men på vägen dit började jag fundera, de bara vräkte ner snö så till slut beslöt jag mig förr att åka med min bror hem, han va "taxi" åt några kompisar och hade lämnat dom i Ystad vid ett tiden, så då åkte vi hem med honom och tur va de, guuud va de kom snö !
Vi va inte hemma förrän halv tre.. sen skulle ja lägga mig o så, somnade kanske vid tre sen vakna ja av att Jesper sa ifrån om mat vid halv sex tiden, hörde när mamma gick upp o gjorde mat till honom..
SOmnade om till sju tiden gick upp käka frukost o gick in o la mig hos min påg..
Han vaknade vid åtta tiden.. Jag lämnade ut honom till min pappa så jag skulle få sova lite men de gick inte, massa som kom ivägen hela tiden.. Kvart i ett på eftermiddagen kunde jag få min tupplur.. Sov två timmar men de kompenserar jju inte för en hel natt så idag är jag slöööö!

Men jag hade skoj i lördags och är glad att jag unnade mig den kvällen men nä'sta gång jag ska göra om det så ska jag INTE behöva gå upp o ta Jesper.. Utan det får Sune göra.. Det blir för mkt om man ska komma hem halv tre sen ha en livlig påg som bara vill snacka o leka jäkel =)

Men en lyckad helg har jag haft !







Nu ska jag återgå till att mysa m Jesper!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Låter verkligen som det blev en lyckad helg =)

Roligt roligt, här har det var riktigt lugnt sen i fredags. Jag är hur förkyld som helst och har varit hängig sen i fredags natt =(.

Än har jag inte åkt upp till småland heller haha

2009-02-23 @ 10:18:18
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0