Host host host..

..ja de e ungefär så min helg sett ut, massa hostande utan att få upp nåt o täppt i näsan..
Men känns som de ändå håller på att gå mot rätt håll nu.. trots att ja nyser typ femtioelva ggr om dagen..

I fredags va vi hos Jespers gammelmormor, vi lämnade ljus som hon beställt på mitt party o så fick vi titta på dopklänningen =)
Den är Sune döpt i o Sunes syster, de är Jespers gammelmormors bröllopsklänning de sytt dopklänning av =)
Så står namnen i den osso, jättefint =)

Vovven va megasnäll, men STOR!



Igår hade vi lite sovmorgon.. sen städa o tvätta vi lite..
På kvällen åkte vi till Hammenhög till Sandra o Andreas, de bjöd på svingod middag =) Fläskytterfilé m vitlökssmör o skinka eller om de va bacon i.. mkt mkt mkt gott!

Lite glass m hallon till efterrätt.. Pågarna drack nån absolut päron grogg.. o Massa snack.. de va en mkt trevlig kväll..

När vi skulle köra hem börja de komma lite små snöflingor o när ja vakna i morse hade de kommit ca 5 cm snö.. Liiite fel tid på året tycker jag men de är som vanligt..


Nu håller ja på o tvätta o har en gnällfis i mitt knä.. Får väl gå o se omja kan göra nåt så han blir gladare=)


Bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså har ljusen kommit? Om ni ska på rytmiken på torsdag kan jag ju få dom då+min sjal:)

2009-02-01 @ 15:14:08
URL: http://maltesmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä det förstår jag...Malte har också blivit förkyld nu...mindre kul:(

2009-02-01 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0