Liten busunge!

Igårkväll fick Jesper mat vid 21.30-22 tiden.. Somnade hos mig så jag gick in o la honom i sängen o de såg ut som han sov..
Efter en stund kollade jag till  honom o då låg han klarvaken o titta runtomkring sig..
Ähh tänkte jag, vi ser om han somnar, så ja lät honom ligga kvar, efter en stund gick Sune o la sig o ja skulle oxå lägga mig..
Jepser va vaken!
Helt tyst låg han där o titta o hade sig.. Ett o annat ljud slant ur honom..
När jag väl kom i säng då hade han näääästan somnat, vi låg o prata lite, jag o Sune, o vips så somnade Jepser..

Han e go han, ligger där i sin egen värld =)


Så gott han somnade till slut, kl va säkert 23..



Såå fiiiin ! ♥



Imorse, eller ja för en stund sen vaknade ja av att han bara låg där så snäll o greja för sig själv, undra hur länge han legat så, han märkte väl att mamma va trött =P


Nu kallar duschen o ett besök på BVC o ett litet bankärende!

Kommentarer
Postat av: Anna

Malte var precis likadan! Låg bara och tittade omkring sig:)

2009-02-11 @ 10:10:32
Postat av: Kirsi

Aaaw han har sådant spjälskydd som jag ville ha till Alex, men det är bara så jäklans dyrt =(

Men han har ett fint med Barbapappa och likadant påslakan och örngott till =)

Kram på dig och hemskt fina bilder på lillkillen =)

2009-02-11 @ 12:10:53
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0