Måndag, alltså en ny vecka..

Idag har vi bara varit hemma änsålänge, Jesper somnade vid 11 snåret, sin dagliga middagslur, sov till 14..
Däremellan hann jag diska, dammsuga kök o hall o plocka undan i köket, hann även springa snabbt ner i bilen o hämta in alla hans doppresenter.. =)
Får väl tillägga att jag slappade lite i soffan osso, titta på Hem till gården =)
Jag har satt in de flesta presenterna i vår hylla..
Han ska få ett eget vitrinskåp till sina saker sen när vi inte bor här mer..

Han fick:

~ett bestickset, en hel "portfölj" full med diverse finbestick av Gudfar

~en spargris "bubbla" och Mitt första år ram  av Farmor, Gudmor & Nova (ska byta ramen, fick en till )

~en Mitt första år ram av Paulina & Hasse

~en spargris, ett lok + pengar av Micke, Cissi & Anton

~"Tummen" tallrik o bestick av Anna, Fredik & Malte

~en bok typ Mina första år + pengar av Madeleine, Rickard & Robin

~en spargris groda m guldkrona av Martina & Christer

~ett gipsset, där vi kan gjuta händer o fötter av Kirsi, Fredrik & Alex

~en fin flagga, där man kan gravera in födelsedag, vikt m.m)  av Mormor, Morfar & Morbror Rasmus

~en speldosakarusell där man kan ha 4 foto (eller 8 ) av Pierre & Berit

~pengar av G.famor &G.farfar (på Sunes sida)

~sydd "doptavla" av G.farmor (på min sida)

~en superfin "gungstol" typ av Farfar & Eva

~pengar av G. mormor & G."morfar"



Sitter och funderar, tror det va alla hans fina presenter, om jag glömt nån ber jag tusen ggr om ursäkt!






Svårt att kunna få med allt men detta är vad jag kan erbjuda i bildväg på Jespers fina dop presenter !
Batteriet i kameran tog slut..


I lördags va de ju Alla hjärtans dag med.. Vi firade inte eftersom vi haft dopet för vårt lilla hjärta !

Men jag fick faktiskt en mkt fin present av Sune ♥


JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARE SAMBO ! ♥


Nee nu är Jesper en liten gnällfis på golvet i babygymet så jag får ta honom..


Återkommer senare eller imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0