Måndag kväll..

Denna dagen har vi slappat, slappat och bara SLAPPAT !
Och myst har vi oxå gjort, jag och Jesper !
Han har blivit så gó nu, ler o skrattar som bara den, o snackar, heeeela tiden..
Såå gulligt !

Satt o busa lite med Sune innan, då tänkte jag att jag skulle fota Jesper för han skratta som bara den, men så fort han ser att jag tar fram kameran så bara blir han allvarlig o sur.. Han gillar verkligen inte kameran =(



Titta jag kan faktiskt le lite på bild..



O så konstrar vi lite ;-)



Jisses morsan du ser ju rolig ut, eller de va kanske inte så han tänkte ? ;-)



Denna bilden är från ikväll när Jesper busa m pappa o sura direkt när ja tog fram kameran...





Nú är det TV som gäller o umgås lite m Sune, Jeser sover ju..

Älskar min familj o mina vänner ! ♥

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Naw vilka söta bilder du fått ändå.

HAn har verkligen blivit så rund och fin =)

2009-02-23 @ 21:09:22
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0