Myslördag <3

Idag vaknade ja med världens huvudvärk.. Så min käre sambo ♥ gick upp m Jesper så ja skulle få sova..
Men fast ja sov till 11 så hjälpte de inte.. Fick stiga upp o klä mig ,gå till affären o handla frukost..
Vi fick faktiskt äta frukost i lugn o ro för första gången på ja jag vet inte hur länge.. Jesper låg o snacka för sig själv..

Det blev en myskväll igår, vi käka god mat, fläskinnerfilé m vitlökssmör o bacon i.. klyftpotatis o brunsås till de, mums filibabba =)
Efterrätt blev hallon/fläder paj m vaniljsås..

Lite senare popcorn o coca =)


Ja kollade på en film, eller Sune började osso titta på den men han fick gå o lägga sig för han snarka i soffan vilket ja tyckte va irriterande.. 
Missade ändå typ halva filmen för vi hade en väldigt jobbig skrikig pojke här igår, han skrek i typ två timmar i streck, ingenting fungerade.. ibland blir det så..

Idag har vi bara slappat, Jesper duscha med mig innan när Sune stack till Skurup ett ärende o sen har vi bara kelat..


Ikväll ska vi till micke o cicci o käka pizza o bli lite frisserade(hur d nu stavas) =) jättelånghårig nu.. ska bli skönt..
 




Fam. Lundgren/Palm önskar en trevlig lördagkväll!


Riktigt litet charmtroll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0