Nu e de fredagkväll o dans i folkets park..

o de e dit man ska gå om man vill bli stor o stark :P hehe så lät de förr..
Så va de fest på helgen o jobba i veckan..

Nu har ja min kära familj, men den 21 feb då ska ja umgås med lite tjejer, äta o snacka o parta lite..
Får se om jag pallar åka med ut sen, man e ju liksom lite trött fortfarande.. O sen ska ja ju ta hand om Jesper sen..

Vi har ingenting planerat för kvällen.. Verkade inte som om Sune skulle jobba imorn för de har regnat.. Så vi har stannat hemma, ganska skönt de med..

Så får vi se vad kvällen bjuder på, blir nog bara en hemmakväll tror jag..  Lite god mat o tv =)

Idag har vi varit och träffat prästen som ska döpa J nästa helg.. 
Skönt att ha de gjort, nu ska vi bara gå igenom allt en sista gång sen e vi redo =)


Jespers faster har varit här en stund, hon hade ett ärende att fixa så hon kommer nog tillbaka senare :P

Jag har fått huvudvärk, tror ja ska vila  lite nu när min prins vilar... Gäller att passa på =)


  
    ♥   ♥   ♥   ♥   ♥     Älskar mina prinsar!!    ♥   ♥   ♥   ♥   ♥

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Det är riktigt mysigt med hemmakvällar.

Då kan man passa på att ta hand om varandra, det blir det till här ikväll iaf =)

Många kramar

2009-02-06 @ 19:24:57
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0