Och den slutade såhär..

Söndagen har varit en ganska bra söndag =)
Vi "firade" ½ år som förlovade, fick fina blommor som föregående inlägg visade =)
Min mamma o pappa kom hit o med dom var min farmor, vi fikade lite kaffe o kaka som farmor köpt med :)

Jag o Jepser körde till Skurup för att handla lite, Sunes mormor o "morfar" va här ikväll, vi käka middag ihop o drack kaffe med en liten Magnum After Dinner bit till =)
Baconlindade kycklingfiléer m ris o champinjonsås blev de.. Mumsigt, tyckte de andra men jag var inte ritkigt nöjd med resultatet, har lite höga krav på min egen matlagning :S

Jag blev klippt igår o idag tänkte jag att jag skulle fixa till det lite med färg, hmm svart o sen där ja har kortare skulle jag ha ljust..
Eftersom de är svårt att se sig själv i sidan så får jag va nöjd med resultatet =) och jag ska väl inte klaga, bara de växer ut ett par millimeter så blir de klappat o klart ! Sune tycker ja ser skallig ut där ja e ljus.. men de kommer bättra sig om någon dag..

Bilder ja lägger upp på färgen ser ja förjävlig ut på men så e de när man fotograferar sig själv =)
De bjuder jag på, kan ju bli dagens skratt om inget annat, hehe!

   
Sveriges största finne har ja osso, visst e den vacker !





Nu ska vi sova, har tittat på Beck och mormor o "morfar" körde nästan nyss hem..

Ny vecka imorn med nya äventyr!
Hoppas på att få träffa Kirsi o Alex, ska även få in en träff med Maria o Oscar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0