Öronläkare & OAE...

Det var vad som stod på schemat idag..
Åka till Kristianstad och träffa öronläkaren och göra ännu ett OAE-test, som jag befarade så blev han inte godkänd denna gången heller, han har nu vax i öronen så nu ska vi på ännu ett återbesök om en månad.
Stackars min lille fis, han blev fasthållen när de skulle titta i öronen o skrek så han nästan inte fick luft mitt lilla ♥!

Min kära pappa åkte med oss idag med, eller han körde o skönt va de för jag va svin trött eftersom vår lille herre inte sovit så bra två senaste nätterna..

Så vi stannade kvar hos mina föräldra efter Kristianstad turen, min farmor kom hit en sväng o prata lite med Jesper sen har vi bara slappat o "bara varit".. HÄRLIGT!

Nu ligger Jesper o håller på att somna i soffan här, jag väntar bara på att han ska somnain riktigt så jag kan flytta in honom i sängen.. Vi sover här i natt.. Så kanske jag kan tjyva åt mig en liten sovmorgon imorgon om mamma kan se efter Jesper lite =)


Saknar ju S, men han skulle upp mega tidigt imorn så likabra vi stannar här..

Nu ska ja ta mitt lilla monster o gå o lägga oss i sängen o försöka somna o få några goda timmars sömn!

Go´natt!!



Älskar mina pågar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0