Rutiner ?

Jaa, nu ställer jag mig den frågan.

Har lille Jesper fått in rutiner?

~ Han somnar allt mellan 21 och 23 på kvällen..
~ Sover till allt mellan 4 och 6 på morgonen..
~ Vaknar snällt o fint, bara ligger o tittar o ibland "snackar" han lite..
~ Är vaken en stund efter maten och ibland hela förmiddagen, somnar efter han fått mat vid middagstid..
~ Tar sig en tuppis då och vaknar ibland efter bara en timmes tid och ibland sover han fler timmar..
~ Sen är han mer vaken o med o aktiverar sig på kvällskvisten när hans pappa kommit hem från jobb =)


Jag har inte riktigt vant mig vid de än för jag vaknar ett par ggr på natten för att undra om han tänker vakna nån gång =)
Men i natt har jag sovit i ett streck, riktigt skönt, vaknade av att jag hörde Sune i köket o undra va fan e klockan, då va den 6 o Jepser hade inte sagt ett ljud på hela natten men han vaknade oxå o låg o titta på mig så vi gick upp, byta blöja o fick i honom lite mat, sen somnade han om en stund men jag har varit uppe sen 6.. 

Det börjar kännas lite i mina tittifluffer men har en del kvar som ska göras idag, fixa nån lättare middag o sen ska vi köra iväg o handla till maten till dopet..



Min mamma♥ kommer hit imorn för att hjälpa mig lite med maten o se efter Jesper under tiden jag lagar mat och bakar till dopet..
Tur man har mina föräldrar som hjälper till så mkt som de gör trots att de har en bit hit, 5 mil kanske inte är så mkt men de e ju inte bara att ringa o be dom komma hit om o se efter Jeppe eller hjälpa till med nåt annat för en halvtimmes tid!

Nej nu hör jag att där är en liten skitunge som vaknat inne i sin säng =P
Han ligger o "snackar" lite, fäktar m armar o ben o vänder o vrider sig..


Nu blir det mys, MASSA mys !  ♥




K ä r l e k !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0