Sovmorgon =)

Ja det fick jag idag, Jesper vakna vid 7 o fick mat sen gick vi o la oss igen men han bara låg o snacka o fäkta med armar o ben, så vid 8.20 gick ja ut till mamma o fråga om hon skulle sova länge till =)
Hon tog Jesper så ja kunde sova en stun, tänkte ju mig en timme.. Men vakna av att telen ringde 10.30, de va prästen, o ja blev helt chockad att ja sovit så länge =) skönt va de iaf!
Tack mamma ♥!

Nu är vi hemma hos Jespers älskade pappa igen!
Kom hem vid 21, badade Jesper o sen fick han mat o nu försöker Sune få honom att sova..
Jag ska snart hoppa i säng ja med, imorn ska vi träffa prästen o prata om dopet..
Ska bli intressant att se hur han lägger upp det hela..


Jesper fick fina skor av sin morfar igår ♥

Får se vad morgondagen bjuder på för festligheter, eventuellt ut till mina föräldrar igen för Sune jobbar på lördag..





♥Jesper & Sune♥

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Åååh vilken sovmorgon. Önskar jag också kunde få det =)

Snäll mamma du har som ställer upp så.

Kram

2009-02-06 @ 08:39:45
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0