Babymassage och eftermiddagsfika !!

Det är vad dagen idag har bestått av..

Riktigt mysigt o skoj att lära sig babymassage, va på BVC idag o gjorde de med andra mammor.
Skönt att se att de finns andra som mig =)
Fast deras bebisar va lite äldre, ca 2-3 månader så de har nog kommit ur denna första isolerande trötta perioden..
Ibland känns de som ja är ensam i världen med att leva i den trötta blöjvärlden.. MEN det är ja ju inte som tur är!



Efter babymassagen va de dags för en tripp till Tomelilla o träffa Martina, Kirsi o hennes "Lilleman" för en promenad i snön med våra barnvagnar o sen upp till Martina o fika lite goda "mackor" o dricka te.. För att lite senare avrunda med kaffe, kladdkaka, grädde o jordgubbar :P  mums mums!

Kändes riktigt skönt att träffa dom idag.. hade ju en del att prata om fast de övervägande va ju om våra bebisar och allt som hör bebisar till =) Hoppas Martina inte blev alltför uttråkad..



De gick upp ett ljus för mig idag, jag förstod äntligen att det inte bara är i mitt liv de finns beskymmer o massa knastankar.. Även andra människor har det så.. Det är inte bara vi här hemma som tjafsar lite då o då utan de e ju mänskligt!
En sten lätta från mitt hjärta.. Skönt!


Jag börjar faktiskt trivas med mitt liv som nybliven mamma  till en underbar pojke o en underbar sambo!! Det har bara tagit lite tid att vänja sig vid omställningen!!



Ä l s k a r   m i n a   p å g a r   ä n d a   u p p   t i l l   s t j ä r n o r n a   o   t e b a x ! ! !

Kommentarer
Postat av: Anonym

den va fin älskling

2009-01-07 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0