Bvc-besök..

Kl 09.00 i morse va de tid :S
Lagom trött, vet ej va som är fel, är så himla trött nu förtiden, är väl allt som snurrar i huvudet som gör att man blir helt slut i knoppen!
Men trots att fisen har varit o är så himla förkyld så hade han gått upp..
Idag vägde han 4590 gram o förra veckan vägde han 4440 gram så han har ju ökat med 150 gram, det tycker jag är mer lagom än dom där 300-400 gram han gick upp innan=)

Massa bry med de här dopet, så delade meningar :S
Tycker de e asjobbigt, ja menar hur svårt ska de behöva va att komma överens, sen att hela tjocka släkten ska behöva lägga sig i är ju bara sååå önödigt!

Mat eller inte? Vilken lokal? Gäster? Kläder? Faddrar?
gaaaahhh blir galen, dopet är för mig något viktigt som ja vill ha fint o bra så de blir ett vackert minne, vill inte tänka tillbaka o känna att neeej de va ju då allt va upp o ner o vi kom inte överens o bla bla bla...

Jag hoppas vi kan komma fram till nåt fint o bra för vår lille Jesper.. Börjar ju bli ont om tid..
Inbjudningarna får ja ju göra om för nu helt plötsligt så ändrades det ju var vi skulle fira Jesper efter själva kyrkan...

Bara massa extra bry, det e nog därför ja inte ber om hjälp, bättre att klara allt på egen hand så vet man iaf vad som blir gjort o inte, här fråga man om de va ok o fick svaret ett par ggr att jo de va ok sen bara när allt e klart o ska skickas ut så kläms de fram att de blir nog inte så bra ändå så nu får ja fixa lokal o göra om bjudningar o skriva nya kuvert o f-n o hans moster..

Att ja aldrig lär mig att inte fråga om hjälp, retar mig på mig själv nu i efterhand, o jag är sån att ska de va fest eller som i detta fallet dop så vill ja ha allt klart för mig så ja vet att inget går åt pipan så dagen innan men de fattar inte min lilla sambo, han tror att man kan fixa lokal typ nån dag innan o säger alltid de löser sig :S

Blir så arg!

De e iaf tur att vi har namnen klara så de inte blir tjafs om de osso..

Nej nu ska ja passa på att sova lite när fisungen har somnat, kanske blir en timmes sömn, hade gjort gott.

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Hej vännen!

Förstår att du har mycket att tänka på, fester och alla slags högtider tar tid att planera och det måste vara i detalj för att få allt att fungera.

Jag tycker du gör rätt i att ta tag i det själv om du inte får "hjälp" på annat håll. Samtidigt ska du inte vara rädd för att be om hjälp...

Du fixar detta och klart att du kommer fixa ett perfekt dop åt din söte lille Son.

Styrkekramar från Mig// Kirsi

2009-01-20 @ 12:12:08
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha, jag skulle bli dit skickad när jag var i Malmö med värkar för dom hade inte plats för Wilma på neotalavdelningen.. Men jag var halt öppen så jag kom in på förlossningen i stället.. Hur mådde Jesper när han föddes??

2009-01-20 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0