Efterlängtad dag!

Kan man lugnt säga, S tog jesper i morse vid 8 tiden, sen vaknade jag vid 10 o då käka vi frukost osv, hjälpte S med Kläder på Jesper så de kunde gå till Jespers farfar så jag kunde vila lite..
Jag somnade vid 11.30 o sov till 15..
Verkligen efterlängtat!

Gick o duscha o klädde mig, körde till Skurup o handla.. För att sen åka till svärfar o kränga lite taco, mums!

Kolla lite på handbollen med..






Efter de fick vi köra till Skurup IGEN för Jespers mat håller på o ta slut.. Klantigt att inte kolla upp de innan men de va S som hade med sig allt till farfar..

På vägen hem körde vi in en sväng till Micke o Cicci.. Längesen vi va där..



När vi kom hem kollade ja på The Ringer på tv3.. Nu får Jesper mat o sen ska vi nanna!







gonatt gonatt, vi ska ladda batterierna för nya äventyr imorn!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va härligt å få sova lite.. Har följt din blogg lite å du har verkligen inte haft de roligt kan jag tänka mig.. Ha de bra

2009-01-27 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0