En ganska hyfsad natt :-)

Både jag o Jesper fick en ganska hyfsad natt inatt =) 
Han somna vid 23 tiden o sov till 2.30 sen somna han vid 3.30 o vakna vid 7 så de har varit betydligt bättre, idag känner jag mig som en människa igen.. Riktigt härligt!

Igår eftermiddag fick jag ett ryck o körde in till H&M för att kolla om de fanns dopkläder till mig, men hitta inget, de va svårt att gå med bilstolen på ena armen o titta med andra..

 
Färdig nerpackad i bilstolen inför vår tripp till H&M igår!









Nu sitter Jesper i sin babysitter medans jag skriver blogg o äter frukost, fungerar faktiskt jätte bra !


         
Titta så bra jag sitter, jag är som gjuten i denna =)                                             







Nej nu ska vi göra oss klara för att åka tåget in till Ystad o träffa Martina, vi ska ha en liten shoppingtur o fika runda =)











Min ögonstenar, de låg o vilade när de va sjuka båda två, helgen som gick..

Kommentarer
Postat av: Anna

Det märks verkligen så mycket han har vuxit nu när han sitter så fint i sittern:)

2009-01-23 @ 20:52:51
Postat av: Anonym

Åååh såå söt han är lille Jesper.

Vad han blivit rund och fin. Hoppas vi ses snart, saknar DIG <3

Många kramar

2009-01-23 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0