En händelserik lördag..

Sov lääänge idag men kändes som ja hade kunnat stanna kvar o sova hur länge som helst.. men jag tog mig i kragen o steg upp, käka frulle o sen ville Jesper ha mat.. Efter han fått mat packa vi in oss i bilen o körde ut till Bettan, där gick vi en bra runda.. Tror den va på ca 4 km.. De va kallt men härligt.. Vi packa in oss i bilen igen o körde till Jespers farfar , där va hans pappa, jag lämnade honom där o fortsatte min färd till Bo Ohlssons i Tomelilla.. Hitta de ja skulle ha o körde hemåt, in om till svärfar, snacka lite, gav Jesper mat sen fick vi fixa något att käka, de blev pasta m pastasås, mums!

Nu har vi ätit, jag har försökt hålla lite liv i Jesper, han är väldigt trött pga förkylningen men han somnade igen.. Ligger i vars en soffa o bara slappar.. Ganska skönt..


Ska ta en lååång varm dusch, härligt! Klä mig i myskläder o krypa upp i soffan o ha lördagsmys =)

Känner mig ganska trött, lite sliten på nåt vis, hoppas ja klarar mig från att bli sjuk igen..




Önskar er en trevlig lördag! 




~hoppas på att få träffa Kirsi o hennes lille plutt snart igen, vi kommer sakna er gumman~




min gullunge, hehe ser ju liiite

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Åååh vad gullig du är som skriver såå =)

Du är minsann en fin vän ska du veta, så glad att få lärt känna dig.

Skönt med promenader, 4km är ändå riktigt bra =) GO FOR IT gumman hihi.

Många styrkekramar från mig

2009-01-17 @ 22:16:04
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0