Fick ta konsekvensen i natt..

..av att S skämt bort vår lille fis när han varit hemma, han har ju tagit honom någon natt o gett honom mat så jag har fåt sova lite, men sen har dom sovit tillsammans i soffan, han o J..

Vilket resulterade i en skrikande J i natt..
Som jag skrev igår så vakna han lite efter 23 tiden o fick mat men sen skulle han inte va nöjd, oooo näää!
Han skrek o va väldigt missnöjd, la mig i soffan med honom på bröstet, då somnade han, reste mig o gick o la han i sin säng, då vakna han..
Så de va bara att bädda i soffan o lägga sig till rätta med J på bröstet..
För efter 2 timmars gnäll, skrik o missnöjdhet palla ja inte mer..
Jag kunde inte gå in o lägga oss i sovrummet o försöka få honom att sova i sin säng eftersom där låg ju S och han skulle ju upp i morse..
Så vi vaknade vid 05.30 på soffan, då fick S ge mat så jag kunde få lov att ligga själv iaf en stund innan han gick iväg..
J käka dåligt o somnade, så han vaknade nu vid 8 igen o ville ha mat, nu åt han bra o däckade..
Så nu ligger han här den lille fuskisen o sover bredvid mig..
Så retligt, men ändå så smälter man när man tittar på honom..

Vårt underverk, vårt lilla mirakel! Det underbaraste som finns! <3


Så nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost (igår glömde ja bort de totalt, käka inte förrän S kom hem från jobb vid 17) sen ta en dusch, klä mig o lite så..

Martina ville ses i Ystad idag men vet ej om ja pallar, ska se hur trött ja är efter mat o dusch..

Imorgon är det på morgonen dags att skriva under faderskapsbekräftelsen, sen BVC besök och babymassage!

Vi har inte fått tummarna loss att skriva faderskapet än, skäms på oss! Det är en så pass viktig sak man inte ska skjuta framför sig.. Men som sagt har det varit några veckors sjukhusvistelse sen va lillfisen infektionskänslig så man skulle inte dra ut honom i onödan.. Bättre sent än aldrig, det brukar man ju säga =)


Hoppas på att få träffa Kirsi o "Lilleman" innan de åker osso.. Vi får se va denna veckan bjuder på..


På fredag ska ja o J skjutsa mitt gudbarn till sin pappa.. Så kommer vi ut på en liten tur då med :P




Nää nu kallar frukosten, ska gå o göra mig en kopp te o rosta nån macka...





Jesper,  mammas lille hjärtefis! <3

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Åååh vad fint du hade skrivit i din blogg.

Roligt att läsa nu när du uppdaterar så ofta =).

Jag försöker få "Lilleman" till att sova i sin egen säng. Men nu inatt har han fått sova på mitt bröst en del bara för att jag skulle få sova ut lite.

Lilleman är likadan när man ska lägga han i sängen, han vaknar direkt och skriker. Men är jag själv låter jag han skrika, men inte lätt när Fredrik ska upp och jobba.

Hoppas på att vi kan ses nu ngn dag innan jag åker upp.

Många kramar

2009-01-13 @ 12:37:37
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0