Fikabesök..

..ja de fick ja o Jesper idag..
Lite så spontant..
Han har ju varit ganska gnällfisig idag, inte kunnat göra så mkt.. Inte ens fick ja käka frulle ifred :S
Skulle gå med svägerskan o hämta Jeppes kusin på dagis men fick stnna hemma eftersom han va såååå kinkig o hade somnat så våga ja inte väcka den björn som sover =P

Så kom Martina hit i eftermiddags o hade med sig semlor..
Mumsigt, vi käka dom o drack en kopp kaffe till..
Nu får de snart va slut på semlor, tycker de blir var/varannan dag nu =P

Hon hade varit i Ystad o skulle fynda för sina presentkort men hade inte hittat de hon ville.. Så då kom hon hit med semlorna istället =P


Jesper va väl ganska snäll..
Gav honom mat och lade honom på golvet i babygymet så låg han där en bra stund o "klaga" lite för sig själv..
Sen när han kom upp i famnen så va han ganska mild o gó =)
Han log o hade sig, skönt att de sura hade gått över, nu slockna han i min famn så han ligger i soffan bredvid mig nu, vi väntar på att S ska komma hem så vi kan börja fundera på middag..
Alltid lika svårt det där med middag, vet aldrig vad vi ska äta.. Jag tycker det är så tråkigt för det är alltid jag som ska bestämma =P

Kanske bara gå till affären o köpa lite färs så kan vi ha spagetti m köttfärssås o vitlöksbröd, mums!
Ja de får det bli, nu blev jag sugen på det =)


Hoppas på en träff m Kirsi o "Lilleman" imorn!


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig fullständigt...alltid lika trist att hitta på middag!

2009-01-13 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0