Fredag....

idag har jag o Jesper bara slappat o tagit de lugnt, han vakna vi 4 o ville ha mat så de fick han sen va vi vakna till ca kvart i 6 o somna om en stund.. Han har sovit lite märkligt men men de har väl såna nätter..
Efter de har han fått mat o varit så himla go o glá o sen somnade han till slut igen nu i eftermiddags så ja passade på att sova en timme ja med =)
Hoppa i duschen när ja vaknade o nu hamnade ja här, Jesper sover fortfarande..

Jag har ingen feber längre men guud va ja mår konstigt, hostar utan att få upp nåt, börjar bli totalt täppt i näsan o kliar i mina öron.. Sune har ögoninflammation så han fick inte röra Jesper förrän de hade gått över så de e ju tur att han är så snäll som han är så jag själv orkar ha honom hela tiden =)

I onsdagskväll bara steg febern på mig, jag slutade ta den när ja hade 38,5 grader..
Sune körde hem oss till mina föräldrar för mamma va ledig igår så hon skulle se efter Jesper lite på morgonkvisten så ja kunde sova lite nu efter febern..
Som tur va gick natten finfint o ja svettades bort den mesta febern, mamma tog Jesper vid 6 o vid 9 kom hon o väckte mig för då gick de inte längre för hundskrället va svartis, han stod o rafsade på mamma hela tiden men när ja stigit upp o tagit Jesper så gick han o la sig den rackaren =P

Jag blev bättre o bättre, så efter en dusch så bestämde ja mig att ja skulle ändå träffa Sandra Wilma o Martina.. 
De va riktigt najs, vi snacka o käka kladdkaka m glass o bara umgicks, varit ett lååångt uppehåll i träffarna nu ju eftersom Wilma varit sjuk..
Imorgon ska vi dit, jag Jesper o Sune, vi ska käka middag o umgås lite.. trevligt trevligt =)

För övrigt har jag ingenting att tillägga..


Familjen L. Palm önskar er en härlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0