Ganska ok fredagkväll..

Vi har haft de lite kämpigt, jag har haft mega huvudvärk o Sune har ont i halsen o nyser femtioelva ggr i timmen typ, men vi tog oss i kragen o bestämde oss för en latmiddag, pizza o coca cola..
Efter det kom Pierre o Bettan, vi kollade på Let´s dance och åt kladdkaka m grädde och drack kaffe till..
Pratade o hade oss.
Jag och Bettan kom äntligen fram till att vi ska börja träna, haha ja de e sant, Petra ska börja träna, hade vi bara haft pengar o jag haft skor hade vi börjat imorn men ja måste först inhandla skor så de ska göras imorn så fort ja vaknar.. Sen e de friskis o svettis som gäller för oss from onsdag =) Ska bli skoj o hoppas de håller i sig o är nåt bra..

Fisen sover och har blivit lite hjälpt av nezerilen ja gett honom så nu håller vi bara tummarna att han inte får feber men de tror ja inte han får..

Nej nu får de va bra för idag, ska krypa upp till sambon o mysa lite innan sängdags..


 
Min älskade familj <3









 
Mammas fisunge <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Då ses vi kanske på friskis om ni ska gå i ystad? Ett gott tips: gå på månadagar kl 19 medel puls riktigt bra pass med bra ledare!

2009-01-17 @ 10:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0