Liten mini utflykt...

Jaa det kan man väl kalla det..
Efter att vi hade käkat tacos igår, mums, så fick vi ett konstigt ryck o körde till Tomelilla där vi våldgästade Kirsi, Fredrik o deras "lilleman"..
Vi satt o snacka om allt möjligt o tiden bara sprang iväg..

Helt plötsligt va kl 00.30 o vi packa ihop oss o körde hemåt.. Väl hemma så vakna fisen o ja gav honom mat så vid 01.30 kom ja i säng.. Sen va de dags för mat igen vid 02.30 o sen vid 06 så man va ju lite trötter..
O det blev ju inte bättre när man tänkte på att man inte kunde sova hur som helst idag eftersom vi skulle på långtur :P


Hehe skulle hälsa på Linus, Maria o Theo ju =) Körde dit efter att fisen fått mat, blev väl vid 13.. framme mellan 14 o 14.30.. då drack vi kaffe o studera varandras bebisar =)

Sen va de dags för Linus att kocka, det blev lax med kokt potatis o hollandaisesås , mmm mumsigt!
Efter maten va de lite snack o guidad tur i huset, mycket fint hus =) Och vid 20 tiden packa vi ihop osso börja färden hemåt.. Nu är vi hemma och jag är helt slut i knoppen.. Lite lättretlig är jag oxå fast jag helst av allt bara skulle vilja krypa upp i Sunes famn o mysa...

Konstigt det där med kvinnokroppen.. ena sekunden svinsur andra ledsen o tredje kelen.. :S



Ska se om ja o Kirsi kan träffas i veckan som kommer när våra gubbar ändå jobbar... Hade varit najs :P




Go kväll!





j e s p e r    m a m m a s    h j ä r t e f i s !    < 3    ä l s k a r    d i g !

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Jag känner igen mig i det du skriver om den konstiga kvinnokroppen...

man är ju helknäpp ibland =P

Ja vi får träffas i veckan. Som det ser ut nu åker jag i slutet på veckan då mina föräldrar kommer och hämtar mig.

Ha det gott kramis

2009-01-10 @ 22:17:43
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0