Ljusparty o en mega förkyld liten bebis...

Igårkväll hade jag ljusparty.. det gick över förväntan, med tanke på att jag från början bara hade 1 som kunde komma till att de kom en hel massa människor =) Jag fick sålt så mkt att jag fick 1219 kr till godo att handla för så det blev lite ljus o två ljuslyktor till att hänga på väggen och en liten bebis elefant, jag har redan mamma elefanten =)
Så jag är mer än nöjd kan ja berätta..  Drack kaffe o käka kladdkaka m grädde gjorde vi oxå =)


Så över till det tråkiga, Jesper har blivit jätte stopp i sin lilla gullliga näsa.. Känns som de inte hjälper med varken renässans eller nezeril men jag pratade med NEO och ja skulle fortsätta ge honom nezeril , de kan man ju ta i upp till 10 dagar, o försöka suga ut lite snor då o då.. Så länge han inte hade feber eller blev hängig o inte ville äta osv så skulle jag bara fortsätta somvanligt.. Men tycker så synd om honom mitt lilla hjärta! Han får panik o vrålar rakt ut mitt i nattennär han inte får så bra luft, o blir jätte förbannad för han har svårare att äta, men matgöad som han är så äter han o de är jag väldigt glad för =)


Idag blir bara mysdag med lillfisen för han e ju sjuk, min stackare sen ikväll vet ja inte va som händer.. blir väl bara myskväll, sambon e ju osso sjuk, han ahr ont i halsen o antagligen liten gnutta feber..


Nej nu ska ja återgå till mitt sjuka barn!

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Hoppas Lillfisen kryar på sig. Det är verkligen synd om dom när de är täppta i näsan =(

Grattis till vinsten från ljuspartyt. Är ja hemma den 3e februari kommer jag gärna =)

2009-01-16 @ 11:41:02
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0